torsdag 21 januari 2010

KOM HEM

Saknar min älskling!!

Hade verkligen behövt honom ikväll..

Stressade som tusan med att göra mat och muffins samtidigt, anledningen var att jag ville ha med lite födelsedagsmuffins till jobbet imorgon. Det blev rörigt men tillslut stod maten på soffbordet och muffinsen i ugnen. När vi började äta kom jag på att jag måste ned till pannan, Oliwer ville följa med. När vi kommer ner har jag misslyckats med eldningen och jag måste göra om allt SUCK. Väl färdiga med detta går vi upp och då står VILLE med tassarna på soffbordet och har ätit upp våran mat! ÅNGEST!! Då brast det bara.. Jag ville att Anton skulle komma hem och ordna upp allt i min röra..
Inte det nyaste kortet istan direkt.. Någon som vill ta lite familjefoton på oss??

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Ååå, om jag hade köpt systemkamera redan hade jag gärna gjort det!:) Skulle bli jättefina bilder med bebismagen ju!:) Ses imorgon, ska bli så kul!kram

Björn sa...

Om ni vill så kan jag försöka att ta lite bilder på er. Det är bara att bestämma tid och plats.