måndag 25 januari 2010

Planering och blåsning

Har haft mycket funderingar på bröllop de senaste dagarna! Planera i tid är aldrig fel :)

Vet inte vad som har hänt men mina vänner har drabbats av hästsjuka, alla köper häst bara sådär utan att jag får veta något..haha. Jag är iallafall grymt glad för deras skull och JÄTTEAVUNDSJUK, men jag vet att någon gång kommer det stå ett par hästar i vårat stall också fast det kanske dröjer några år :) Just nu kan jag bara tänka på bröllop.. hihi..

BTW, har ni sett blåsningen på tv3? Vad jag och Anton skratta igår. Grymt skönt att skratta så mycket ihop!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket datum ska vi boka för att gå på bröllop??;-)kram tessan

Sara sa...

Nu blir ja nyfiken. va planerar du? det är så kul å kolla på bröllopssaker:-) nu ska ja också sätta mig å göra de för de//kramar

Fia sa...

Vad roligt med brölopsplaner. Man kanske får gå på brölop fortare än man anar:)
Du får komma och provrida henne nån dag om du vill. Fast du kanske inte vill rida med guldklimpen i magen. Du får göra det om du vill annars så får du ta det när lillen har kommit ut. Kram.

Rebecka sa...

Ååå, längtar tills ni gifter er, kommer bli så fint!!:) kram