söndag 17 januari 2010

Anton borta!

Helgerna går för fort. Nu är det ju måndag igen imorgon och jag känner inte alls för att gå till jobbet. Gillar mitt jobb jättemycket men ibland orkar man bara inte.. Dessutom har jag tusen saker att göra denna vecka, Oliwer ska vaccineras igen, jag själv ska till Kss med mina ögon, det ska handlas inför tjejkvällen på fredag, det ska handlas inför mitt lilla kalas på lördag. Mitt iallt detta så finns det ingen Anton, Nej för han ska ligga ute och jobba i Kalmar Tis-Fre så jag är själv :( BLÄ, detta ser jag inte alls fram emot..

2 kommentarer:

Ronia sa...

vi kan ju ses o handla till tjejfesten ist för en promenad om du vill=) förena nytta med nöje så att säga=) kram kram

Rebecka sa...

Håller med Ronia!:) Hör av dig om du vill ha hjälp med något!:)