torsdag 21 januari 2010

Snart födelsedag

Ah nu fyller man 23 år om några dagar. Hur det känns? Nja jag brukar älska att fylla år, presenter och all uppmärksamhet. Men iår känns det mest sådär, vet egentligen inte varför..(tidig 25årskris kanske) Har ingen lust eller ork att ordna kalas så på lördag kommer bara familjen, farmor, mormor och morfar. På själva födelsedagen ska vi åka till Truvet och fira svärfar (Hoppas hans paket hinner komma!!)

Bild från en tjejkväll i somras :)

MEEEN jag har fixat till en liten tjejkväll imorgon med lite mat och trevligt sällskap och det ser jag fram emot!! Och jag hoppas på att vi får barnvakt på lördagkväll så vi kan gå på bio sedan har Anton lovat mig hotellfrukost på hotell billingen på Söndag så SÅ illa är det inte att fylla år :)

Inga kommentarer: