söndag 24 januari 2010

Min min min Födelsedag!

Idag är det min dag, och säkert många andras dag också som tex min favvosvärfar som fyller nästan 50 idag :) Ronias morfar har jag nästan för mig fyller år idag också så Stort Grattis till alla som fyller år den här dagen!!

Helgen har gått fort. Tjejkvällen blev jättelyckad som vanligt, kan ju inte bli annat med så bra vänner!! Igår hade jag lite kalas. Min mormor och morfar, min farmor och min familj var här och åt lite paj. På kvällen åkte jag och Anton och tittade på Avatar *Superbra film* fast jag mest tänkte på att inte bli för kissnödig :)
Tog ett kort innan tjejkvällen

Det enda kortet jag tog på tjejkvällen :) hehe

Oliwer med sin G-mormor och G-morfar

Imorse vakna jag och vi åkte till Billingehus och åt frukost :) SÅ gött med hotellfrukost!! Mer hotellfrukost åt folket!!! Sedan har dagen rullat på, många grattissms *TACK* Smörgåstårta hos svärfar, fick en klippning av Ida så nu är håret lite Otjockare och nu blir det kvällsmys hemma.

Älskade Oliwer äter cheesecake


Tack för alla fina presenter och hälsningar!!

2 kommentarer:

miadeluxe sa...

grattis (igen) låter som din dag varit toppen.. önskar min blir lika mysig nästa söndag... p.s ska nog föreslå hotellfrukost för tobbe nästa sön :) ha de bra kramar

Karro sa...

Vore kul o ses snart. Grattis en en gång!! Kram Karro