torsdag 12 november 2009

Trodde jag,

Trodde halsontet hade blivit bättre, men vaknade imorse med ett trött huvud, halsont och snorig näsa. Härligt för mig!!
Hämtade jultidningar hos Tessan förut. Jag brukar inte tacka Ja till kaffe men idag kände jag verkligen för det, när jag kom hem blev jag helt skakig i ben och händer, benen ville inte bära mig och händerna inte göra som jag ville . kroppen kändes jättekonstig, kan det berott på kaffet??

Någon som vill ha en gravidupdate så: Har jag kommit in i de sk spökveckorna som alla pratar om på den härliga sidan Familjeliv, hehe. Det känns inte alls som att jag är gravid, alla symptom (visserligen inte så många) är som bortblåsta. Läskigt är det men snart börjar väl magen växa och man börjar känna fladdret.. Lugnet har kommit över mig iallafall, känner ingen hets över att få söt bebismage eller att få se bebis på Ultraljud. Jag har börjat inse att nog finns det något därinne och börjat tycka det är superhärligt att vara gravid igen.. :)
Jag och liten bebismage för nästan exakt två år sedan
Over and out!

1 kommentar:

miadeluxe sa...

klart de är en liten plutt där inne.... super mysigt ska de bli när den kikar ut :) de känns konstigt å följa din graviditet nu när man själv vart med och upplevt de, man sitter å nickar instämmande på något läskigt sätt :) super kul är de iaf, å du... mia saknar sin evve... ha de toppen på jobbet <3<3<3