tisdag 3 november 2009

En Ner-Dag

Idag har allt känns botten. Mitt humör har inte varit som det ska vara så alla i min närhet har verkligen fått passa sig (vilket en del inte har gjort)
Det blev ju inte bättre av att Anton tar 1 kg ketchup på min korvstroganoff, då fick jag verkligen känslan av att jag inte alls kan laga mat..*jag är löjlig jag vet*

Nu ska jag iallafall till kören fast jag egentligen bara vill ligga under ett varmt täcke i soffan och glo på TV. MEN jag hoppas på att vi ska öva på alla jullåtar så då blir jag nog på bra humör :)

Nedräkning idag 200 dagar. Tänk när det är 100 dagar kvar då är det snart dags :) Men en sådan här Bottendag känns det inte som det finns något i magen, varför skulle det vara en bebis därinne, jag har ju inga Gravsymptom alls känns det som förutom de ständiga toabesöken och att fröken röd aldrig kommer på besök.. Ska på inskrivning på torsdag då ska jag se till att få ett Ultraljud så tidigt som man kan få..

Gnäll Gnäll Gnäll.. bäst jag drar.
Mini Oliwer

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Som sagt är sådana dagar bra att ha ibland..Hoppas humöret blir bra efter kören!:) Oj, 200 dagar!Längtar så fruktansvärt mycket!!!Du är bäst gumman!Många varma kramar

Karro sa...

Man får ha sådana dagar. Tänker på dig. Många kramar önskar Karro

Fia sa...

Det är inte konstigt att du har såna dagar. För det är ju mycket som händer i din kropp nu, fast du inte känner av det just nu. Man jag lovar att det kommer snart komma i gång inne i magen. Jag finns här om du vill parata av dej lite. Puss!