tisdag 24 november 2009

Grundlurad

Trodde jag hade gjort värsta kapet på tradera. 315 klossar för 20 spänn. Tror ni jag hade fel eller?

Idag fick jag hem 8 klossar. Blev ju rätt besviken och tänkte va fan e det här, men det visade dig ju att hon som sålde hade nummer på sina auktioner så 315 stod för nr 315 inte 315 klossar.

Ah shit vad dum jag känner mig, nu har jag gått och skrytit att jag gjort värsta affären på tradera men istället så har jag betalat 50 spänn för 8 klossar.

Jaja det e väl bara o skratta åt eländet :)

Grabben har ju klossar så det räcker..
Ryggen är inte bättre.. hoppas allt är som bortblåst när jag vaknar imorgon!!

1 kommentar:

Fia sa...

Hoppas det är bättre med ryggen. Du är inte ensam om all blivit lurad på tradera. Tänk om man kunde läsa texten lite nogare. HIHI man är ju en slarver.