torsdag 5 november 2009

Boulehallen

Ibland älskar jag mig själv och ibland skäms jag över mig själv. Idag skäms jag nog lite efter Boulen. Haha lika dålig som jag är förlorare lika dålig vinnare är jag. Många fula ord och dumma saker har slunkit ur mig idag (vann två av tre matcher) Så mina stackars jobbarkompisar har verkligen fått se mina riktiga sidor idag :)

Inskrivningen gick bra, barnmorskan blev nog lite orolig över min oro kring kommande förlossning pga den förra men hon trodde jag skulle klara av att vara stark och tänka bort det. Haha det är ingen idé att tänka på det förrän vi fått se att det verkligen är något i magen (U-ljud 17 december)

det blir mycket graviditetskänslor men mina bloggläsare får stå ut, det lär inte bli mindre..

Bror och jag med min tjockismage julen 2007

1 kommentar:

Fia sa...

Jag förstår att det måste kännas jobbigt nu inför denna förlossningen. Man Sån händer bara en gång. Så det det behöver du inte oroa dej över. Du kommer få en jätte bra förlossning....