tisdag 10 november 2009

likadan själv..

angående det förra inlägget så är det klart att man får tycka synd om sig själv.. Det jag stör mig på är de som alltid ska vara värst typ, Jag:"Shit vad ont i halsen jag har" 2a personen:"Ah jag också och jag har jätteont i huvudet och värsta febern, jag tror jag lätt har svininfluensan" eller Jag:Oliwer krånglar så på nätterna 2apersonen: Mitt barn sover inte alls på nätterna och äter ingenting heller"

Hehe diggar mina exempel :)... not.

Det värsta är att jag tror jag är precis likadan själv, jag kan komma på mig ibland när någon berättar något att jag omedvetet berättar något värre, då skäms jag faktiskt.. Men men..
Ja angående att tycka synd om sig själv, så har jag ingen matlust, är supertrött, jag har ont i halsen och har ingen lust alls att gå till jobbet. Men det är bara att kämpa på!
Skönt att vara liten och omedveten om allt detta..

Inga kommentarer: