onsdag 11 november 2009

Försöker och försöker

Haha jag försöker skriva saker som kan få lite kommentarer men ingenting hjälper.. Bilder på Oliwer, gnäll på annat folk.. inget hjälper.. Hehe men jag överlever ändå, jag är somsagt ingen bra kommentarsskrivare heller :)

Äntligen bokat ljuspartyt jag ska ha, den 22 nov klockan 16 eller 17. Boka in det och ta med alla ni känner!! återkommer med exakt tid. Men visst känns 16, 17 bättre på en söndag än klockan typ 13,14? Eller tänker jag helt fel?..Hjälp mig! Jag är ingen bra "party"värdinna.

Nu är det dusch som gäller (får passa på när vi har varmvatten), smöra lite mackor till jobbet och sedan blir det lunch med Becka!! Toppendag!

Oliwer är supergull nu när jag lämnar honom. Han slänger av sig kläderna, springer iväg, kommer på att han ska säga hejdå till mig, kommer tillbaka, ger mig en puss, säger BLÄ, och vinkar i farten när han springer in igen :)

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Haha, gulligaste killen ever?!:) Gillade det där med BLÄ!:P haha..Sötunge! Ser fram emot lunchen!Saknar dig gumman!Kramar

Emelie sa...

Jag SKA bli bättre med kommentarer! Jag lovar dig :)
Ska bli kanonkul på lördag! Vi får planera vad vi ska äta och så på lördag också. :)

miadeluxe sa...

gulligull oliwer... jag vill oxå ha lunchdejt med dig en dag??? är de amanda som ska ha ljuspartyt?? krams :)

Emelie sa...

ja jag menade lördag haha. får ändra det :P Såg att de hade halva priset på tacotillbehör på coop den här veckan. Och vad kan passa bättre än det? ;)