fredag 6 november 2009

Adventskalender

Idag har vi börjat köpa in lite småsaker till Oliwers presentadventskalender. Idag blev det lite bilar, en traktor och stekpanna med lite mat i, det blir väl iallafall 10 dagar (bara 14 kvar) :) Köpte även en julklapp, en BRIOspis (Berätta inte detta för honom haha) Så nu har jag bestämt att han önskar sig kökstillbehör i julklapp :)

Ja, jag hade velat köpa en bobbycar och en verktygsbänk i julklapp också men den lilla gossen kan ju inte få allt.. inte allt som kostar över 500kr iallafall, lite småsaker till får det nog bli :)

Åh jag älskar att köpa julklappar!!


(Det är mycket dåligt med uppdaterande bilder här på bloggen, men kameran ligger i bilen och jag får aldrig med den in. Ska skärpa mig!!)

1 kommentar:

Emelie sa...

Åååh va duktig du är som redan börjat med julklapparna. Jag är ute i sista sekund som vanligt :P