torsdag 26 november 2009

Min älskade pojk

Måste uppdatera er lite om Oliwers framsteg, Händer så himla mycket nu, nya ord varje dag!!

Iveckan har han lärt sig hur många år han är, frågar man så sträcker han upp ett finger och säger "Ehh" som är Ett på oliwerspråk *jättegulligt*

Frågar man vem han ska ge nappen till så svarar han "Tonten" ah tomten på oliwerspråk.
Jag plockade upp våra tomtar igår och han blev helt tomtetokig, pratar om Tomtar helatiden!

Han hjälper till att duka och duka av, och hämtar mat till Ville när hans skål är tom.

Är helt frälst i OY (Oboy) vilket kanske inte är ett framsteg men men..

Säger nu Fafa (Farfar) Så jag tror Farfar är ganska nöjd och stolt :)

Ale, Ebbe, Ooofee och Obbe är favoritmorbröder och farbror :)

Ah jag skulle kunna fortsätta men min rygg pallar inte att sitta här..

Liten..

Har blivit stor..

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Han är så duktig!:) Så kul att se alla framsteg!Vi ses imorgon gumman!:) kramar

Emelie sa...

vad söt han är oliwer :) skickade iväg spelat igårkväll så du har nog det imorgon tror jag :)

Alex sa...

Kolla in vårt projektarbete!!! wohooo!

Alex sa...

dubbletrouble.blogg.se