tisdag 7 april 2009

Träningsvärk!

Vilken söndag och vilken träningsvärk.. Åkte ju och styrketränade innan prova på ridningen, det ångrar jag idag för SHIT vilken träningsvärk jag har nu. I armarna pga gymmet och i ljumskarna pga ridningen. Men vad Hästbiten jag blev och vad kul det var, så nu ska jag börja ta ridlektioner! Längtar redan till 20e april då första lektionen äger rum!
Igår var jag, Oliwer och svärmor på Ikea. Oliwer skötte sig jättebra och valde ut en fin fåtölj som han fick med sig hem. Han ville även ha en slickepott och en toalettborste, det fick han naturligtvis. Jag tyckte ju att han skulle välja lite roligare grejer men det tyckte inte han. Jag slängde iallafall med en mjukisfotboll och en käpphäst!

Oliwer åt barnmenyn på Ikea, mycket hamnade på golvet men glassen var god!
Oliwer hittade sitt paradis, massa toalettborstar!!

Munnen full med ost efter en hel dag på Ikea

Men där i tänkte mamma att dina leksaker skulle vara, inte du!

1 kommentar:

Rebecka sa...

Sötnos då! Måste träffa honom snart! Vi ses iaf på torsdag gumman!Kramar