tisdag 14 april 2009

Tillbaks igen

Nu är jag tillbaks efter en välbehövlig påskvila från bloggen.. Jag har bara varit ute i det underbara vårvädret så det har inte funnits tid att skriva fast jag har allt känt lite bloggabstinens, det är så mycket jag velat berätta! Får försöka berätta lite kort med bilder vad som hänt i påskhelgen!
fam wall/pauli var här och grillade..

Även fam enedahl/andersson, oliwer o vilgot leker här :)
Frukost på verandan

Oliwer som påskkärring

Påskelden i truvet

Jag i mitt esse

Oliwer träffade påskkärringen Maria vid påskelden

Påsken har varit lugn och skön. Hur har eran varit?

2 kommentarer:

mia sa...

hejhej min påsk har varit bra... å så söt lilla oliwer var som påskkärring :) träffas någon dag??

Sara sa...

Vilka söta kort! De kortet på dig var verkligen jätte fint!