onsdag 15 april 2009

Oliwers namnsdag

Idag har min lilla skrutt namnsdag, det firas genom att han får en stor kram av mig och Anton. Han går nämligen på diet nu, så det blir ingen tårta för honom idag. Allt han stoppar i sig kommer ut lika fort och är jättelöst :( Det är ingen maginfluensa men kanske ett virus eller något.. så jag ringde Bvc och de sa att han skulle käka blåbär, majsvälling, vita grejer som kyckling, fisk, ris och potatis.. Får se om det stoppar upp det hela lite..


Förresten fick jag en glad nyhet idag :) Det var precis som jag trodde när jag såg Antons kusins gravidmage för ett par veckor sedan, det var tvillingar därinne! Coolt!

3 kommentarer:

Sara sa...

Grattis Oliwer.Jag vet flera som är så där, Vilgot är också väldigft lös nu. Det är nog nått som går.
Åhh spännande med tvillingar!!

mia sa...

ja nästa vecka kanske är bättre, man vet ju inte om de smittar... (dock skulle theo behöva vara lite lösare, men kanske inte så)vi får höras av å kika av läget... hoppas lilla Os mage ordnar upp sig så han får behålla maten om han ska.. kramar

Thomas sa...

Det är dock lite synd om pojken... Tvinga honom att ha sån tröja... Snacka om barndomstrauma! :-)