måndag 20 april 2009

Ridskola

Ridskolan börjar idag, det är lite nervöst men det ska nog gå bra. Jag har införskaffat mig en hjälm, ett par ridbyxor, ridhandskar och naturligtvis rosa ridsockar :) Oliwers mage blev sämre igen när vi började med normal kost och mjölkprodukter, så det har vi slutat med igen.. Ska köpa lite laktosfri mjölk och yoghurt. Förhoppningsvis är det tänder på gång, vi har hört andra som har haft liknande situation med sina barn och det sedan har visat sig vara kindtänderna. Jag hoppas det blir bättre snart. Just nu känns det inte som han får i sig något, allt går bara rätt igenom..suck!
Våran Klätterapa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter på praktiken och längtar bort! :D
Har tabbat mig BIG TIME idag dessutom! Vill bara gråta! Men det får jag vänta med tills jag cyklar hem! oj oj oj.... Får jag godkänt efter detta så lycka till!
//Filippa

Fia sa...

Du är inte ensam om att vara närvös. Ses i kväll stumpan:)

mia sa...

hoppas de löser sig med magen... å lycka till ikväll... förstår inte riktigt nöjet med hästar, men de verkar göra dig lycklig å kul å göra nått ihop med lite tjejkompisar... en glad eve blir en glad mia... p.s akta så du inte slår dig bara :)