onsdag 1 april 2009

Inget skämt!

Våren är här!! Det är inget aprilskämt, shit vilken härlig dag! Vi började morgonen med en promenad, vi såg som jag berättade förut lärkan och när vi kom hem kom det en citronfjäril flygande förbi. Det är ju vårtecken om något! Sedan krattade jag ihop alla löven på framsidan, Oliwer åt sten och pinnar och Ville jagade katterna. Plockade även fram hammocken Anton fick present förra året, vi satt där och gungade en stund :) En mycket härlig vårdag här hos familjen Frydén/Carlsson.

Jag får även erkänna att min son inte är en bebis längre, nu har han tagit ännu ett steg mot vuxenvärlden. Han äter helt själv både mat och gröt. Vart tog min lilla bebis vägen?


Obs Inga aprilskämt i detta inlägg!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Men shit vad oliwer har utvecklats eller? Noah är fortfarande som en liten bebis. Håller inte flaskan själv ens. Haha

mia sa...

ja han är stor din lille.. men de är charmigt de oxå... <3<3<3

Sara sa...

ja tiden går fort. Snart drar han hem tjejer också:-)