söndag 5 april 2009

Helgen

Det har varit en solig helg och lusten att vara inne har inte varit stor.. Så idag är det dags att ta tag i städningen här hemma.. Suck. För nu är risken stor att vi skulle kunna bli anmälda till Rent hus.

I fredags var det den stora grillpremiären. Vi grillade fläskfilé i kvällssolen.. Mycket mysigt.

Igår bar det iväg till Jönköping och efter många om och men kom vi fram till Antons kusin som fyllde 30. Ikea orkade vi inte med utan vi åkte hem för att på kvällen åka på fest hos Ronia.

Idag är det städning som gäller, sedan bär det iväg till gymmet för ett konditionspass och ikväll ska jag ta tag i mitt barndomsintresse.. Hästar. Jag ska gå på en ridlektion! Ska bli så roligt, det var så längesedan jag red och jag har verkligen saknat det! Tack Filippa för att du taggat mig så!!

Påskris
Under löven fanns Krokus! Helt otroligt :)
Väntar på att pappa/husse ska grilla färdigt
Min cooling!

1 kommentar:

Filippa och grabbarna sa...

Yes! Ikväll gäller det! Ikväll börjar våra hästliv på nytt! = D
Är det jeansen han fick av oss som åka på? *hoppas*
Ska bli så spännande ikväll verkligen, sett fram emot detta hela veckan nu! Ska se om jag hittar ett par brallor bara!
//Filippa