tisdag 28 april 2009

Blä bad day

Idag känns inget bra.. Vet inte hur jag ska beskriva känslan jag har men den molar i magen och vill inte försvinna.
Det är så mycket jag har i huvudet just nu som jag inte får någon kontroll på, tankar som jag får smått panik över. Jag är jätteorolig för min pappa tex. Utåt sett beter han sig som vanligt och säger att allt kommer lösa sig, men jag vet och ser att han inte är okej. Jag får nästan inte ihop min och Antons ekonomi den här månaden, och just nu ångrar jag att vi inte satte upp Oliwer för dagis redan nu. Samtidigt som jag ångrar får jag dåligt samvete för att jag ångrar..

Jag bara svamlar..lika bra att sluta skriva..

1 kommentar:

mia sa...

men gumman då... finns här bara å ringa, vet att de klychigt å säga men allt löser sig, de gör de alltid på ett eller annat sätt... 100 miljoner kramar