måndag 27 april 2009

250Kronor

ah det var vad det kostade att få en ny internetdosa från banken. Riktig service det! MEN om man hittar den gamla dosan då får man om man kommer in med den nya dosan och kvittot tillbaks pengarna.. Så nu ska snålEve leta igenom varenda vrå i detta hus!

Fick ingen bra föräldrarpenning denna månad heller och det grämer mig..eftersom det är kalas och tusen konfirmationer och dop den här månaden, SUCK.. Det löser sig alltid men nu fick jag lite ångest för att jag ska iväg och slinga håret på onsdag, det är lite för dyrt samtidigt som jag måste få hjälp att få bort min hemska utväxt, sedan kan jag bleka det själv.. Hmm..

1 kommentar:

Karro sa...

250 kr det var dyrt!! Hoppas det löser sig med pengafrågan, det är jobbigt att pengar alltid ska styra. Vi får höras om vi ska ta en promenad imorgon eller på onsdag. Ha det så bra. Kram Karro