söndag 30 januari 2011

Magknip

Fick precis ett fruktansvärt magknip.. Är nog lite stressad. A kommer inte hem förrän sent ikväll och jag vet inte hur jag ska få ihop dagen, behöver egentligen göra så mycket typ städning, tvätt och veckohandling, skulle också vilja träffa svärisarna men har inte vågat ringa än, vet inte när de kom hem inatt.

Är också stressad över att börja jobba imorgon, jag vet att när jag väl är där så fixar sig allt men såhär dagen innan känns allt skit. Skönt iallafall att börja med en fyradagars kvällsvecka.

Hade en underbar eftermiddag/kväll med tjejerna igår. TACK! Fick söta presenter :) presentkort på Kicks, ett örhänge till min piercing OCH det bästa (tyckte nog dem iallafall,haha) en Bröllopstidning! Hmm några som tycker att det ska hända något kanske? :)


2 kommentarer:

Rebecka sa...

Tack själv för en riktigt lyckad eftermiddag/kväll! :) Klart vi vill att det ska hända något! ;)

Emelie sa...

Bröllopstidningar är så himla roliga att titta i :)