fredag 7 januari 2011

Dag 2 - Min första kärlek

I den bästa av världar skulle man vilja svara A. Men många med mig hittar väl inte sin livs kärlek direkt?

Om man bortser från förälskelserna på lågstadiet, när alla tjejer var kära i samma kille. haha! Var min första kärlek mr D.. Ja ni som vet vad han heter skrattar nog för jag hade tydligen en viss förkärlek för ett visst namn under några år.

För att göra en lång historia kort så åkte jag och en vän på ett läger när vi var 12. Där träffade vi en familj från Gbg. D var lika gammal och det klickade väl ganska direkt mellan oss. Jag insåg det inte då men nu senare i livet förstod jag att jag nog verkligen var kär i honom. Att han var min första kärlek.

Vi har iallafall hörts från och till under dessa 12 år, setts några gånger. Jättekul att vi fortfarande har kontakt, vi vet att vi finns för varandra, att vi bryr oss om varandra. En mycket bra vän som alltid kommer finnas i mitt hjärta!

Imorgon Dag 3- Mina föräldrar.

2 kommentarer:

miadeluxe sa...

sneeky där.. trodde första på din senaste mr D, sedan på nr 2, men som sagt ibland faller man för ett visst namn...

Anna sa...

hihi, undrar vem den vännen kan ha varit :D