måndag 17 januari 2011

8Månader

Idag blir våran sWea 8månader!! Grattis bumman!2e januari lärde hon sig att sätta sig själv och krypa omkring ordentligt (inte åla sig fram) Nu två veckor senare har hon blivit otroligt stark i bena och mer kontrollerad i sina rörelser, hon ställer sig mot ALLT!! En känsla säger mig att hon kommer gå tidigare än Oliwer, han var 9månader och två veckor när han tog sina första steg. Vi får väl se. Jag önskar kanske att hon lugnade sig lite för snart börjar jag jobba så hon LÄR ta sina första steg när jag inte är med..!

Söt är hon våran 8månadersBebis :)

3 kommentarer:

Björn sa...

Vilken bra bild du har tagit, perfekt med fokus på ögonen och oskärpa i bakgrunden och grattis Swea till 8månader.

Björn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nilla K sa...

Grattis Swea! Känner mig lite förbryllad dock, var hon inte bara sex månader alldeles nyss? Tiden går lite för fort för att jag ska hänga med...