onsdag 12 januari 2011

Lekrummet

Jag vill, vill, vill!!!! göra om lekrummet!

Måste för det första: RENSA bort massa leksaker
Andra: Sortera, fixa bättre förvaring
Tredje: Måla eller tapetsera om!
Fjärde: Köpa lite nya möbler!
Synd att jag inte är så driftig själv, vill så mycket i huvudet men tar inte tag i det. Tyvärr är A likadan.. MEN jag ska ta tag i det nu! Frågar man så kan man säkert få lite hjälp med tapetsering eller målning och så :) det lutar åt målning, de är ju ett lekrum..där allt kan hända..hehe

3 kommentarer:

Nilla K sa...

Hmm... Min spontana tanke - vill man verkligen ha nytapetserat i ett lekrum? Är det inte bättre att leka loss lite (typ måla eller sätta tapetdekaler direkt på tapeten) och sen tapetsera om när ungarna är stora och har härjat färdigt. Det blir ju en del slitage...

Berätta gärna hur du tänker med rummet. Vore kul. Älskar att göra om mina barns rum, kanske har jag något tips som kan passa. :)

Evvvelyn sa...

ne tapetsering blir det nog inte.. målning blir det nog för det e lättare..hehe! o som du säger.. bättre att tapetsera när barnen blivit större o rummet kanske används till något annat! :) jag har lite fundering på att måla i en ljus färg o sedan skaffa någon häftig väggdekor.. men jag vet inte.. e så dålig på att komma på något kreativt!

miadeluxe sa...

ja vet gör en "målar vägg" där de får måla fritt på väggen... å ja har 100 miljon ideer för lekrum men tyvärr inget lek rum att dekorera... gissa om ja längtar till större :)