lördag 1 januari 2011

Löften

Nyårslöften? Någon?

Jag håller aldrig nyårslöften. Det började när man var liten, man skulle bädda sängen varje dag och sådana grejer. Nu har jag insett att det inte är någon idé med nyårslöften, däremot gillar jag ordet mål.

Man ska sätta upp olika mål i livet. Mål och delmål.

Träningsmål 2011: Mitt mål för detta året är att springa ett motionslopp på 1mil.
Viktmål 2011: Väga 75kg, helst innan sommaren :) heja mig!
Mitt ekonomiska mål 2011 är att börja spara pengar till något väldigt speciellt ;)
Mitt må bra mål 2011: Ta hand om mig själv, inse att JAG DUGER, jag ÄR BRA.
Mitt städmål 2011: Ägna 20min varje kväll tillsammans med Anton, plocka undan leksaker, dammsuga där det behövs och fixa disken.

Här har ni alltså några av mina mål, tänk ut några själva. Mål känns bättre än nyårslöften!

Inga kommentarer: