söndag 3 oktober 2010

Ullared

Ullared, Gekås, ja varför utsätter man sig för denna affär egentligen? Jo det är väl för att det är mycket billigt skulle jag tro. Jag har tyckt det varit helt okej att åka dit, och vi har lyckats åka när det inte varit så mycket folk MEN igår.. det var fruktansvärt.. det var verkligen fruktansvärt vad folk det var, det gick inte att röra sig därinne.. Att jag köpte något som stod på listan är helt fantastiskt. Nej det var ingen höjdarupplevelse.. aldrig mer Ullared på en lördag vid löningstid..aldrig! Trevligt sällskap hade jag iallafall, Tack tjejor :) Tur att ni står ut med mig och mitt gnäll!

Lite av det jag fick med mig hem..

Barcelonakläder med Zlatan var billigt :) Swea fick denna och Oliwer en tshirt med sin idol!
En gymboll till mig, köpte även ett hopprep!Lite utav kläderna till Oliwer, köpte även en overall, en fleecetröja, några par byxor..Fanns inte mycket ihans storlek..mycket mellan 56-80 och mellan 122-146 men därimellan var det jättedåligt iallafall på killsidan :(
Till Swea fanns det däremot mer, mycket lilla My blev det eftersom Swea är min lilla My :) Nya snuttefiltar och dreggellappar, bollar till Oliwer Ett julpynt hittade jag och denna borr som Olle ska få idag.. köpte mycket julklappar till honom!Swea med sina nya leksaker

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Tack själv gumman, vart trevligt förutom allt folk! :)

Emelie sa...

åååh ser ju ut att va jättefina grejer. vi ska till ullared dagen innan löning hahah. hoppas vi har tur med mindre folk då.

Mimmi sa...

Ja usch, det var fruktansvärt där igår. Eftersom jag bor ganska nära åkte vi dit idag igen och gjorde ett nytt försök och det var rena paradiset idag :) Typiskt, eller hur?