onsdag 6 oktober 2010

alltid såhär..

Mm får alltid dessa besvikna och frustrerande känslor när jag får telefonsamtalet att det fortfarande är ett x antal timmar innan A kommer hem.. Även fast jag innerst inne har känt på mig det hela dagen så blir man alltid så besviken..

Jag hade tänkt träna, att vi skulle hjälpas åt att bädda med nya sängkläder, hjälpas åt att lägga barnen, att vi skulle äta en mysig middag, och naturligtvis kolla på bonde söker fru ihop som är mitt älsklingsprogram.. Men det sket sig..

Ännu mer p-ss är att barnen är jättejobbiga.. Swea vägrar äta och snoret bara rinner.. Oliwer ska bara slå, slå mig, slå Swea, slå Ville.. neee jag orkar inte..

Har satt Oliwer framför Tv.n, ska försöka laga mat.. suck..

1 kommentar:

Nilla K sa...

Skrev en lång kommentar som inte gick att ladda upp... :( Men den gick ut på att jag förstår precis - det är inte kul! Särskilt inte när man har planer. Fullt naturligt att bli besviken, men sen får man nog släppa det så man inte blir bitter. Det är aldrig bra. Ungefär så skrev jag, fast längre... ;) Kram!