fredag 22 oktober 2010

Bra dag

Det slutade ju snöa och vägarna blev ganska bra så Oliwer kom hem :) Jag, Swea och mor har även grattat morfar på födelsedagen!

Ikväll ska vi till väring för fredagsmys med fam Pauli/Wall. Oliwer ser verkligen fram emot det även fast han träffar Moa hos DM varje gång han är där, jag tror han är nyfiken på vilka leksaker Moa har hemma :)

Min älskade unge har börjat få fnatt på ordet VA! både VA?? och VA!! Jag kan säga det att jag ångrar den dagen jag önskade att han skulle börja prata för nu finns det inget stopp.. blablabla VA? blablabla varför då? blablabla VA!! Jo jättegulligt men man blir rätt trött på det.. Idag när jag hämtade honom berättade han att han ville att tomten skulle ge honom playmobil. "Mamma tomten är snäll, ge mig playmobil" Vi får väl se hur snäll tomten är!

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

HAHAHA! Embla säger också VA!!! ;)