tisdag 12 oktober 2010

lite kul frågor

lite skojigt.. (frågor från Mias blogg)

4 favorit tv program:
Bonde Söker fru,
lite sällskap,
Greys anatomy,
cougar town

4 saker jag gjort idag
varit vaken hela natten med sjukt barn,
skjutsat Oliwer till Horn,
vart på Vc med Swea,
vart på maxi och köpt medicin,

4 saker som jag längtar efter:
Ladys night med töserna i November
Advent och julen
När jag kommit under 80kilosstrecket
Vårat bröllop

4 saker på önskelistan:
Att mina barn får ett långt och lyckligt liv x 4

4 saker som jag avskyr:
Folk som ser ner på andra
orättvisor
MÖSS
pedofiler

4 saker jag tycker om att göra:
umgås med min lilla famillj,
träna,
umgås med mina älskade vänner,
Sjunga

4 saker jag ätit idag
2 biffar,
en tomat,
en allevobar

4 saker som gör mig rädd:
att förlora någon i min närhet
MÖSS
Mörker
Cancer

4 ord som beskriver mig:
snäll,
omtänksam
envis,
glad

2 kommentarer:

Sara sa...

åhh va ja blev avundsjuk på att du ska på laides night.vill också men kostar ju en peng.

Elinor sa...

Verkar som om du behöver köpa en sån elektrisk möss-bortjagade som vi har i ett el-uttag i vårt hus!!!
En fantastisk julklapp jag fick av Björn för två år sedan!