fredag 1 oktober 2010

Oliwer äter äpple

Oliwer käkar lite mellanmål, Swea sover och jag bloggar!
Sitter och kladdar ner en inköpslista inför morgondagens bussresa till Ullared! Kommer bli mycket kläder till barnen (om det finns) Och leksaker som de får i julklapp! Föräldrarledigheten/ekonomin gör väl att jag inte kan shoppa loss fullständigt men julklappar ska ändå köpas så varför inte där :)

Förhoppningsvis får vi lite barnvakt imorgonkväll så vi äntligen kommer iväg på bio jag och Anton. Vi skulle verkligen behöva komma iväg bara han och jag lite..! Hehe jag lär la somna som en stock på bion efter en hel dag på Ullared :)

1 kommentar:

miadeluxe sa...

hehe då kanske de blir två barnlösa par som sover i kapp på bion... vi ska nämligen oxå försöka oss på en barnfri kväll med eventuellt biomys :)