söndag 24 oktober 2010

mary kay

Jag var på maryKay party för hur länge sen som helst.. då köpte jag en rengöringskräm, någon hudkräm och hudkräm för extra torr hud i deras "Time Wise" Sortiment

Använde det ett tag då men sedan har det bara legat.. NU har jag börjat använda dessa grejer igen, morgon och kväll och min hud i ansiktet har blivit MYCKET bättre. Inte alls torr och lika röd längre.

Nu börjar hudkrämen ta slut, tur att tradera finns :) Jag brukar tjata om att det är dyra grejer och att det inte är värt det, Men jag får faktiskt ändra mig i detta läge!!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Din hy var riktigt fin sist vi sågs. Borde också börja med MK igen!

Cecilia Hedlund sa...

Jag tror att din hy har blivit mycket bättre sen du slutade äta socker också. Hudproblem kommer alltid innifrån. Sen har hudvården en stor del också. Dom har nog haft en bra effekt tillsammans tror jag :)