måndag 23 augusti 2010

Vad händer idag?

Hmm sitter här och känner mig rastlös i hela kroppen.. Jag blir alltid sådan här när jag inte har något planerat på dagen. Helt sjukt men jag mår nästan bäst när jag har för mycket planerat! Får kanske börja planera in städdagar, tvättdagar och liknande.. Man kan ju inte fara runt jämt.. JO för Oliwers skull kan man det, han om någon blir oerhört rastlös här hemma även fast jag försöker hitta på roliga saker så duger alltid inte det..

Men men nu har jag iallafall ett BERG med disk att ta hand om.. sedan får det bli en hemmadag med lek och promenad..

Swea är förkyld förresten.. stor suck.. Det rinner ur ögonen, hon är täppt.. Vi hade en riktigt jobbig natt mellan lör och sön.. trodde det skulle bli liknande inatt men hon åt vid 20, vaknade vid 00.50 och åt lite och fick näsdroppar sen sov hon till 0900..

Inga kommentarer: