tisdag 10 augusti 2010

SEEEGT

Vårat internet är fruktansvärt segt. Därför blir min blogg inte så roligt uppdaterad, allt tar sådan tid!! Åskan har tydligen slagit ner här och pajat bredbandssladden, så bredbandet funkar men inte våra telefoner.. Konstigt. Hoppas att det är sladden som gör att internet är så segt också. Ska införskaffa en ny sladd imorgon!

Idag var vi på picknick vid hornborgasjön med mamma, mammas syskon, mormor och morfar. Jättemysigt var det! Tur med vädret hade vi också!

Just nu grejar Anton och tobbe ute i stallet, städar och donar inför deras 50årsfest på lördag. Usch inser att jag inte är någon riktig festfixare.. Festen börjar 17 och det blir mycket blandat folk som inte känner varandra så det känns som vi behöver ha lite "lekar" eller så.. Kom gärna med förslag för det står helt stilla i mitt lilla huvud..!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lekar!! Nu leker du med döden Eve!! Usch va hemskt! Får se till att komma full jag med precis som min sambo! Inget pinsamt!
//Filippa