söndag 29 augusti 2010

Kräftskiva

Ja igår var det kräftskiva med Antons släkt! Mycket lyckat, jättetrevligt och mina barn skötte sig! Dock blev jag lite irriterad på en viss person när vi kom hem.. personen som somnade på toan. Jaja tänker inte älta detta här :) Kräftskivan var supermys och vi hoppas detta blir en tradition!

Vi ska dessutom bli husvagnsägare, blev det bestämt igår. Jag har aldrig varit en husvagnsmänniska, men Hej, jag tänker inte dra med mina ungar utomlands förrän de är stora nog för det så husvagn blir toppen några år framöver!

2 kommentarer:

Karro sa...

Var verkligen en trevlig kväll igår, hoppas också på att det blir en tradition.
Jag som inte trodde Saga skulle sova, hon sov 6 timmar innan det var matedags, så hon verkar gilla party...
Kram Karro

Sara sa...

åhh ja blev väldigt avundsjuk att ni ska köpa husvagn. vill också ha en.