torsdag 12 augusti 2010

Kär i Rosa

Igår var jag och Swea i Hjo med Becka, Linda och lilla Ava. Hem o Hobby och mjukglass såklart!
Lilla jag blev väldigt kär i Avas sulky, Rosa, smidig och liten när den fälldes ihop. Precis en sådan jag ville ha till Swea. Så vad gör jag? Jag åker naturligtvis spontant och köper den! Är mycket nöjd! Den är från 0+ och med fullt liggläge så hon kan använda den redan om jag skulle få för mig att ta med henne till stan tex. Vi får plats med både den och Oliwers sulky i S80n (jag vet man ska ha kombi när man har barn) Ja, jag är nöjd iallafall!

2 kommentarer:

Nilla K sa...

Alltid roligt att hitta något man trivs med! Apropå att man "måste" ha kombi när man har barn - ja, det underlättar! När sonen var ny hade vi en liten citroën. Och med liten menar jag så liten att jag nådde hela bagageutrymmet från baksätet... Hans vagn var gammal, men blev väldigt platt när man fällde ihop den. Som tur var. Ändå fick vi ta av hjulen för att den skulle få plats! :) Behöll inte den bilen jättelänge...

Sara sa...

Härligt att du är nöjd. Den var jätte söt!