torsdag 12 augusti 2010

lingonveckan

Nu är den tillbaka och jag känner inte igen mig själv.. hormonsvängningar när man är gravid, visst! Men det här! Jag mår sjukt dåligt.. sockersugen, trött, ledsen för minsta lilla..

Igårkväll blev jag superledsen över Sweas namn. Alla säger att jag vänjer mig, men jag gör verkligen inte det! Jag funderar om Anton kände likadant med Oliwers namn, han ville ju att han skulle heta Alfred. Det går bra när jag skriver namnet, men när jag hör någon prata med henne eller jag säger Swea själv så känner jag inte att jag pratar med henne.. ÅÅ det är skitjobbigt det här med namn! Jag har alltid velat ha en dotter som heter Tindra, det är nog därför allt känns lite jobbigt. extra jobbigt denna vecka.. Hon är ju Swea för alla nu.. kanske får jag en till dotter som kan heta Tindra någongång.. eller så får jag köpa en kattunge som får det namnet :)

Inga kommentarer: