onsdag 18 augusti 2010

Pratar

Swea sitter här i babysittern och pratar. Är det inte sjukt gulligt när små bebisar jollrar..? Det låter som hon sjunger fram det hon vill säga :)

Hon vänder sig från rygg till mage.. och idag klarade hon nästan att vända sig från mage till rygg :)


Idag ska vi till Tibro en sväng. Swea får vara hos mamma så tar jag med Oliwer dit så han får leka med Thelma och Vilgot.. 3e dagen på våran GIdiet och jag känner mig riktigt matt och seg så jag orkade inte ta med båda barnen själv dit.. Tur att min älsklingsmamma har semester och gärna vill vara lite barnvakt till Lillan :)

1 kommentar:

Karro sa...

Hej! Undrar om du kan skriva på familjebloggen att vi fått barn, glömmer från gång till gång hur man gör. Du får ta bild från bloggen eller facebook om du vill. Tänkte om Annika med familj ville se henne. Kram Karro