torsdag 12 augusti 2010

Frisören

Hittade en klipptid hos commercefrisören imorgon! GÖTT!! Får se om jag ska tona håret lite mörkare eller något hemma.. blir väl lynchad av Ida men vad gör man? Jag skulle vilja bli ljusare men jag har inte råd att springa till frisören och färga utväxt var och varannan månad nu när jag är föräldrarledig.. jag får hitta ett billigare alternativ att se fräschare ut :)

Har ju ännu mera INTE råd nu när vi fick reda på att Oliwers 15timmar hos Gunilla kostar lika mycket som om han hade gått 40timmar. Och eftersom vi har en hög inkomst så blir det en rejäl slant varje månad. Suck. Inte förrän han blir 3 år så är det kostnadsfritt med 15 timmar.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag tror det är det året han fyller tre. Så efter 31 december :) men det är sjukt att man ska betala lika mycket.