tisdag 15 december 2009

Ville inte somna

Äntligen har Lilleman somnat.. Han ville inte alls somna fast han var jättetrött och febrig. Får inte i honom Alvedon. Funkar det inte sen så får vi väl ge honom alvedonSup men jag drar mig för det.. inge roligt nu när han är så stor.

Vi har tittat på 3 timmar Emil, Lagom kul efter en stund..

Annars går tankarna mycket kring Ultraljudet. Shit tänk om bebisen har knorr eller grisöron bara för jag fick Svinvaccinet så tidigt i graviditeten, nej men allvarligt tänk om det har skadat barnet! Den lever ju, det känner jag varje dag men det kan ju vara någonting fel ändå..

*Tänk om allt bara kunde ordna sig.. vill kunna hjälpa mer..*

1 kommentar:

Fia sa...

Jag förstår dina tankar och din oro. Jag hade den känslan också Fast jag inte hade fått nått vaccin. Men du får inte tänka så, man mår bara dårligt. TÄnker på dej vi måste hinna ses snart. Kramar!