torsdag 17 december 2009

40 graders feber

Ah igår kväll hade Oliwer 40graders feber, antar att detta då var kulmen på denna långdragna förkylning för idag har han bara haft lite feber och varit lite piggare, vi har dock mest suttit och kollat på EMIL (jag är så trött på Emil i lönneberga). Hostan har gått över från krupp till mer slemhosta så nu verkar det släppa..! Ang Ultraljudet så verkade allt bra, vi blev lite oroliga för de mätte så himla mycket och länge, tom buken och det vet jag med säkerhet att de inte gjorde med Oliwer men hon sa att allt såg bra ut!.. Bebisens ankomst blev framflyttad tre dagar till den 24e maj, jag själv hoppas att den vill komma ut lite tidigare än det :) När jag låg där och tittade fick jag en ännu starkare känsla av att det är en till liten LILLEMAN därinne, så nu sitter jag och tänker på killnamn..
Är det inte ett litet gristryne där på ansiktsprofilbilden till höger? :)
Btw om det finns någon som läser Katrin Zytomierskas blogg så hade de också Ultraljud idag. Har svårt för henne, men kul att läsa hennes blogg nu när vi är ungefär lika långt gångna i graviditeten..http://www.finest.se/katrinSchulman

Inga kommentarer: