fredag 11 december 2009

Äntligen fredag

Äntligen fredag och HELG! Vi har iochförsig fullt upp hela helgen, men är det något Evelyn klarar av så är det när det är FULLT UPP!
Nu städar vi för fullt inför värderingen, sedan ska jag och Oliwer åka och handla med min kära pappa och ikväll bär det iväg till Kjeckestad för lite julmys med Filippa, Frida och Sara med familj!!

Hade en toppen förmiddag med Mia och Theo igår. Lunchade och shoppade lite julklappar :)
Nu är det Becka, Farmor och Farmor kvar. Och det svåraste Ida och Hugo :) Sedan är vi färdiga!
Är inte julen bland det bästa som finns!?
Låg och tänkte på värsta blogginlägget inatt (hade svårt att sova) Det var om samhället och att man varken får vara för tjock eller för smal eller ha barn på fik.. Men orka klaga en dag som denna :) Det är ju underbart att leva!

2 kommentarer:

miadeluxe sa...

tack för igår.. värsta mys juhu :) mindre toppen här idag så jag hoppas jag inte smittade ner dig igår.. hoppas du/ni får en fin kväll å helg.. 100 miljoner kramar till en toppen vän!

Rebecka sa...

Blir så glad när du är glad!:) Undrar vad du hittar på till mig?!!;) Jag har köpt till dig nu, är så nöjd!:) Saknar dig gumman!Kram