tisdag 29 december 2009

Halva tiden

Idag går våran andra graviditet in i vecka 20 beräknat efter Ultraljudet. Egentligen är nog halva tiden nästa vecka för man räknar en graviditet i 42 veckor. MEN det låter bättre att vi har gått halva tiden idag :) Är så trött på magen redan, förra graviditeten hade magen bara svullnat lite men nu är den lika stor som jag var sist efter v 30. Eller trött ska man väl inte säga, det är underbart med en gravidmage, men vissa dagar när man inte har något att sätta på sig och den mest är i vägen så storknar jag.

Kände förresten en spark utanpå idag :) Helt underbart! Så man kan säga att mitt gravidhumör går upp och ner. Ena stunden är jag så trött på det hela och andra stunden när man tex känner en spark känns allt hela underbart!
Idag v20

2007, v20Lite skillnad kan man säga!

Är så säker på att det är en liten grabb att jag börjar bli hysterisk när det gäller namn.. Jag kommer inte på ett enda killnamn.. tur att det är ett tag kvar innan den vill titta ut!

3 kommentarer:

miadeluxe sa...

du nu när du visar bilder.. de är en redig skillnad... ni är säkra på att de bara är en?? :P nä men detta ska nog gå bra :)

Rebecka sa...

Verkligen skillnad, tänk om det gömmer sig två där inne?!:) Längtar så mycket! Du är så fin i gravidmage, passar dig! Är lite avis!;)

Sara sa...

Ja det är allt skillnad. Jätte fin mage har du iallfall. Såå mysigt!saknar de lite!/kram