tisdag 8 december 2009

Juleljus..!

Sätta upp ljusen i granen, det är inte det roligaste att göra kan jag säga. Förstår varför jag har fått göra det två år i rad nu. Men eftersom jag har gjort iordning den där ute så får Anton fixa ljusen i den härinne! Iår ska vi sätta upp granen 4e advent, närmare bestämt 20e december.. Helst skulle jag vilja ha en kungsgran men jag får nog nöja mig med en egenhuggen.. Vi lär ha flest adventsljusstakar häromkring. Jag köpte 4 stycken nya iår för jag hittade inte alla från förra året.. Men i helgen hittade Anton lådan med alla ljusstakar så nu har vi en heldel, Hoppas några vill komma och julmysa här hemma för vid den här tiden på året är vårat hus underbart och alla julljus gör sig så bra :)

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Erat hus är såå himla fint o mysigt!!:) Jag julmyser gärna där!:) Kram

miadeluxe sa...

vi kommer gärna å julmyser en dag :)