torsdag 3 december 2009

Biljetter

Någon som är sugen på att köpa två biljetter till denna julkonsert utav oss?

Det har blivit så dumt att Antons företag ska ha julbord + andra roliga aktiviteter den dagen.. och som den underbart snälla flickvän jag är så är jag förstående och kan försöka klara mig utan den mysiga julkonserten trots att jag verkligen sett fram emot den..! Är Anton glad blir jag glad och han hade gjort samma sak för mig!


Julkonsert
Lördagen den 12/12 blir det julstämning i Arena Skövde.
En julkonsert med Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén.
Kännetecknet för Julkonserten i år regi är att tonvikten ligger på "konsert", ej show. En musikalisk upplevelse där mycket omsorg läggs kring musikarrangemangen. Julen är glädjens högtid och skratt och skämt tillhör även denna julkonsert.
Årets Julkonsert har underrubriken "Our Christmas".

Inga kommentarer: