torsdag 3 december 2009

bloggar igen

Har inte haft tid att blogga.

Men nu är jag tillbaks :O

Filippa: Det föregående inlägget var bara ett faktum. Det är lite tråkigare att blogga utan kommentarer. Sedan vet jag att jag är jättedålig själv på att kommentera bloggar jag läser. Så jag tiggde inga kommentarer.. Om inte jag har tid att kommentera förstår jag att andra inte har det heller. Men alla mina vänner, jag läser era bloggar troget nästan varje dag :)

Hörde precis att kusinvitamin har blivit farsa till en liten flicka *Grattis till er*

Har varit lite småorolig för brorsan under dagen, han blev akutopererad inatt men är nu hemma och verkar må okej.

Imorrn ska jag ha medarbetarsamtal på jobbet, har en del att ventilera..

1 kommentar:

Ellen Mårdberg sa...

Förstår dig! var en tuff natt, sov ingenting... men tur att det gick bra:)