torsdag 1 juli 2010

Tack

Tack för alla kommentarer!

Ett förhållande går upp och ner, jag och Anton har haft våra dalar men oftast har vi det underbart så vi klarar alltid av våra små nergångar :)

Det är så mycket för mig nu, Swea äter varannan timme på nätterna och nu även på dagarna så jag är helt slut, huset invändit har förfallit för att vi inte har hjälpts åt. Dessutom har all min självkänsla försvunnit. Men jag jobbar på det och Swea har väl en tillväxtperiod och hur det ser ut hemma är det ju bara vi som behöver stå ut med så allt löser sig.

Jag och Antons lösning på det hela för tillfället är blandannat att hjälpas åt mer, att han lär sig säga nej, göra mer roliga saker ihop, vi eller hela familjen och skaffa ett gemensamt intresse.
Haha snyggingar. (Älskar dig)

Inga kommentarer: