tisdag 20 juli 2010

Wax

Så ren och fin som våran bil är nu, det har den nog inte varit på MÅNGA år. Idag blev den waxad av mig och brorsan så den skiner som en sol nu lilla bettan!!

Jag åkte till optikern där det visade sig att jag inte behövt vänta på en tid för jag hade ju redan ett recept på glasögon från KSS. Suck. Sedan var det ju problem och hitta två par bågar. Dubbelsuck. Nu har jag stått framför spegeln med mina favoriter och det blir nog ett par vita och ett par ormskinnsfärgade! (om jag inte ändrar mig inatt)

Har förresten fixat antons 25årspresent idag :)


Imorgon bär det av till staden för att beställa glasögon och på kvällen är det TRAKTORRACE :)

1 kommentar:

miadeluxe sa...

hej gummseligum... är du/ni hemma på tors efter 5 på eftermiddagen?? slutar då.. å skulle mer än gärna svänga förbi för en stunds mys :)