lördag 3 juli 2010

Ang magen

Ja igår bajsade lillan :) Jag har också hört att de inte kan bli hårda i magen av amning och min BVC sköterska sa också att det var ovanligt, anledningen till min oro var att hon verkade ha så ont och det blev bara värre och värre för varje dag tyckte jag.. Nu har hon iallafall bajsat och om det nu dröjer en vecka till nästa gång så behöver man ju inte vara orolig..förr eller senare kommer det något. Hon hade dock inte gått upp i vikt som hon skulle.. Så skriken som jag trodde var magont kanske är hunger enligt BVC.. så amma amma amma är vad jag gör nu.

Det är varmt idag. Man kan ju inte hitta på något.. allt är för varmt för barnen. Ikväll ska iallafall jag och Anton ut och äta på tu man hand.

2 kommentarer:

Nilla K sa...

Men vad skönt att det kom till slut! Hoppas lilla magen sköter sig i fortsättningen. Vi har också varit på tu man hand idag, det behöver man ibland! Ha det så trevligt ikväll!

miadeluxe sa...

åå va skönt... då kanske de var hunger trots allt... fått något råd om du ska köra både ammning å ersättning nu eller hur blir de??? förresten snoker där... synd att ja inte va ute då så ja kunde ha vinkat :) men centralt är ja ju iaf :)