onsdag 7 juli 2010

Kände på mig

ja jag kände på mig att Swea inte går upp ivikt. Förra veckan dalade kurvan.. nu hade hon gått upp pyttelite så kurvan gjorde en aningens uppgång.. Men bra var det inte tydligen.

Nej, amningen funkar inte. Jag mår inte bra, hon mår inte bra för hon krånglar som fan varje mattillfälle. Jag vet inte om det beror på att det är trögt att äta, ont i magen, att hon inte får i sig tillräckligt eller något annat.. suck.

BVCsköterskan sa att jag även nu prova att ge henne ersättning efter hon ätit på bröstet på dagen, då ser man ju tydligt om hon får i sig tillräckligt på bröstet så vill hon ju inte ha någon ersättning och tvärtom.

Bah, jag känner mig bara uppgiven.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Tråkigt att det inte funkar! Inte bra när ingen av er mår bra av det! Hoppas det funkar bättre med ersättningen o det nu! Kramar till er!

Nilla K sa...

Förstår att det känns jobbigt, när hon inte får i sig som hon ska. Hoppas att ersättningen gör susen! Kram!